tirsdag 25. september 2007

"Tagget"

Jeg har blitt "tagget" av Elin71 , Nina og Anni . Og det er visst meningen at
jeg skal skrive 7 rare ting om meg selv.

Slik er reglene:

1. Link til den som har tagget deg
2. Fortell 7 sannheter om deg, litt forskjellig og litt rart!
3. Tag 7 folk i slutten av blogginnlegget
4. Legg en melding i bloggen deres for å si at de er blitt tagget.

Vel da får jeg begynne da :S
1. Jeg går uten sokker året rundt,
kan ikke fordra å ha sokker på meg spesielt ullsokker og tennis-sokker
2. Stoffer i alle slags farger gjør meg utrolig glad
3. Begynte å drikke (sjokolade)kaffe da jeg var 38 år
(hehe..ble da voksen tilslutt) Nå må jeg ha kaffe hver morgen
4. Jeg har sittet helt ytterst,med bena over kanten, på Prekestolen.
5. Har startet dukkehus-klubb
6.Elsker å kjøre bil
7. Må høre på heavy rock, når jeg syr bunader og div.
( ellers er det litt roligere musikk jeg hører på til dagligt)


Og nå skal jeg "tagge" 7 stk.
Rita , Butterfly , Nina in Norway , Wencha , Lappetausa , Erica og Embla

Ingen kommentarer: