mandag 10. september 2007

En liten oppdatering på jobbe-fronten!!


I dag har jeg vært på jobb hos Kaktus Quilt. Det var jo bare så kjekt, og innehaveren og min nye boss ,Liz, er jo bare så koselig. Klarte til og med å komme meg hjem igjen uten stoffer....helt utrolig, trodde jeg ville fråtse helt i stoffer.Men det var en del ting som måtte læres og slikt så jeg hadde rett og slett ikke tid.


Og det morsomste av alt....hehe...jeg har fått henne til å blogge også. Jepp, jeg lovet henne" gull og grønne skoger",og jammen bet hun ikke på,så Liz, velkommen til bloggernes verden
Ta en tur innom og ønsk henne velkommen, da vel!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, det der må jo være drømmejobben! Tenk å omgi seg med alle slags herlige lappestoffer hele dagen! Heldige deg!

Anonym sa...

Høres ut som du har en kjempekjekk jobb!
Mye spennende og fint i denne bloggen! Takk for titten!
La igjen en kommentar hos din venn Liz. Stikker innom dere senere også jeg. Ha en fin dag!