mandag 3. september 2007

Nytt kamera


Jeg har fått meg nytt kamera.....juhuu!!
Jeg ønsket meg ett til bursdagen min, og det gjordet
barna mine også, fordi de hadde sett seg lei av at jeg
stadig stakk av med deres kamera . LOL
Jeg har fått det på forskudd altså....bursdagen min er ikke før om 10 dager.
Syntes det tok veldig flotte bilder og så kan det filme.... med lyd.
hmm...kan bli artigt!!


Testing....testing...

Måtte prøve å ta ett bilde....syntes fargene på stitcheryèn ble veldig klare og fine Mitt første forsøk på Stitchery også. Kjempegøy....kommer til å prøve meg mer på dette. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette, så det ligger på vent.(*kremt*..UFO kalles det vel...hehe) Skal jeg sy noen stoffremser rundt eller ramme det inn. Ser noen har slik stitchery på vesker ol. Hmm...mange muligheter!!


Ha en flott og kreativ uke !!

3 kommentarer:

Unni sa...

Gralla med nytt fotoapparat:)

Anonym sa...

Gralla med nytt kamera :D
Ha en flott dag :D

Anonym sa...

Gratulerer med nytt kamera! Søtt stitchery du har laget og møllehjulet ditt er bare SÅ lekkert!