onsdag 12. september 2007

Dagen før dagen......



I dag har min kjempe gode venninne Unni, vært på kaffe besøk.
Dere vet, hun som er så flink til å lage kort.
Og jammen hadde hun laget ett kort til meg ...og ikke bare ett men to!!!*glad*
Jeg fikk og noen flotte swirl stempel og sjokolade-kaffe. Og noen nydelige roser!!
Tusen takk Unni, du er en knupp!!






Og dagen ble bare bedre og bedre, for i postkassen lå det en pakke fra Scotland.
Det var og fra en god og kjær venninne av meg, Karen.
Tusen takk for gaven, Karen, midt i blinket for meg, vet du. Har alt kost meg bladet
sammen med en god og varm sjokolade kaffe *smil*

Jeg føler meg utrolig heldig som har slike gode venninner!!

Og nå lurer dere sikker på hvorfor jeg har fått gaver på en helt vanlig onsdag.
Dagen idag er ikke særlig spesiel, men imorgen,
da blir jeg ett år eldre.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Tillykke med f�dselsdagen, fine gaver du har f�et p� forh�nd, h�ber du m� f� en rigtig god dag. Tak for hyggeligt bes�g i min blog.

Anonym sa...

Gratulerer så mye med dagen, håper du får en kjempe flotte dag :D

Unni sa...

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN RITA!
Stor klem:0)

Hilsen Unni.

Elin sa...

Hjarteleg til lukke med dagen!

Anonym sa...

Gratulerer med vel overstått og en riktig god helg til deg.