søndag 23. september 2007

Oktober-Rosa


Jeg har meld meg på Oktober-Rosa iår.
Oktober-rosa støtter i hovedsak brystkreft forskning,
Ta turen innom Oktober-Rosa sine sider, og jeg håper du vil
og ta deg tid å lese det som står skrevet der.
Auksjonen vil gå på Qxl
og starter den 3. okt til og med 7 okt.
************
Jeg tror de fleste av oss på en aller annen måte har
vært borti eller kjenner noen som har hatt kreft.
derfor er det så viktig at det gjøres forskning på dette.
For en fire-fem år siden fikk min mors søster, min tante,
bryst-kreft. Det var veldig tøft å se alt det hun
måtte igjennom av fjerning av bryst til strålebehandlinger.
Heldigvis klarte hun seg og er idag fri fra kreften.
Min største angst er at jeg skal gi denne arven videre til min datter !!

Så i dag har jeg sendt mitt bidrag til Oktober-Rosa
Det ble dette velkommen vegg teppe som jeg laget for en liten tid tilbake.
Er veldig fornøyd med teppe og jeg håper andre og vil like det.
Teppe måler 44x84 cm.

Der er ganske mange andre hobbydamer som og har gitt
sitt bidrag til oktober-rosa. Håper mange vil ta seg en tur
innom og gi bud på alle disse flotte tingene
som disse flotte og kreative damene har vært med på å lage.



Jeg synes dette er ett kjempeflott tiltak av de tre ildsjelene
Kjempebra arbeid!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjempe flott veggteppe du har laget :D