lørdag 3. januar 2009

Nå er julen over...

....og vi er godt igang med det nye året :)
Jeg fikk ikke blogget så mye i romjulen, ikke fordi jeg ikke hadde noe å vise frem, men der var andre ting som opptok meg. Derfor viser jeg litt nå. Det går vel ann det og, ikke sant:) Jeg har veldig lyst til å vise dere duken som jeg sydde til min mor. Den var i bladet Familien og designet av AnnKa. Jeg ble ferdig med den dagen før julaften. Den tok endel lengre tid en jeg hadde regnet med. Lappesyingen brukte jeg en uke på, men quiltingen tok litt lengre tid. Men jeg ble da ferdig og fikk overakt presangen til min mor.Jeg håper hun får mye glede av den.


004

Jeg valgte å ta vekk både eplene og godjul som var malt på, fordi den da kan brukes hele året.





7 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Så fin den ble. Sikkert en godt fornøyd mamma.

toja sa...

Den ble kjempefin! Lurt å ta vekk "julepynten" så det ble en helårsduk. Fortsatt god helg!

malla-b sa...

Kjempefin duk. Lurt å lage den til heilårsduk.

Linda sa...

Hei Rita!Nydelig duk du har sydd.
Flott uten "julepynt".God helg!
Hilsen Linda ;))

Margit sa...

Knallfin ble den. God helg, ser deg vel kanskje mandag?

Anonym sa...

Åh, den ble kjempeflott, Rita. Lurt å velge bort tekst for helårsbruk. Tenker din mor ble kjempeglad.

Elin sa...

Nydelig duk du har laget :D