søndag 4. januar 2009

A Challenge

Mitt nyttårs løfte i år var å ikke melde meg på noen alonger eller lignende, og hva er det første jeg gjør??......*rødme*
Jeg kunne nesten ikke la denne gå fra meg, så jeg meldte meg på "one project a month Challenge inne på bloggen til Abyquilt . Reglene er som så at du skal gjøre en ufo eller noe du har lyst å begynne med, ferdig i løpet av en måned.
Jeg har ikke så veldig mange ufoer liggende, men det hadde vært greit å fått dem vekk.
009
Verre er det med alle de mønstrene som jeg har kjøpt i løpet av året som ikke er begynt på en gang. Kanskje får jeg gjort noen av de *håpefull*

010


I første omgang har jeg satt meg som mål å bli ferdig med Sting for Sting teppe.Har fortsatt 4 som ikke er broderte enda. Også må det hele syes i sammen.


008

Mon tro om jeg klarer det ut januar måned?? :))



4 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Vann over hode? neida ...her klarer du nok å holde hodet over vannet.;O)
Litt stress må det jo være, ellers ville det jo ikke være noen utfordring. Lykke til!, du har jo noen herlige mønster å ta fatt på!

Rita sa...

Venter på det ferdige sting for sting-teppet - heier på deg :)

Anonym sa...

Sting klarer du! Jeg har sett denne alongen, men valgt å holde meg på sidelinjen. Blir så skuffet over meg selv om jeg ikke klarer å innfri. Vel, følger med på dere andre hvertfall *hihi*

Tone Yvonne sa...

Så gøy, har du meldt deg på også :o)

Jeg er også med, men måtte vente litt med å blogge om det - måtte gå igjennom prosjektene.....
kommer litt om det i morgen ;-D

Det er litt gøy når man er flere!!

klem