onsdag 16. januar 2008

You Make My Day


Jeg har fått en award...ikke bare en men hele fire stykker.
Tusen takk til Butterfly , Anni , Elin og Strikkforbi
Kjempegøy å bli nominert!!!

Planen nå er å nominere ti stykker og da må jeg få
sende en tilbake til de som nominerte meg,
fordi det er blogger jeg er stadig innom og koser meg med :D
Jeg må også ta med en god venninne av meg Unni,
som lager de flotteste bursdag kort, julekort..you name it!!
Også er det så utrolig gøy at Dinemor er tilbake i bloggeland,
etter en velfortjent ferie :D
Merete sin blogg med mange tanker og ideer.
Og etter historien med agurken ,må jeg ha
med Emmeline denne gangen også (å gu` jeg ler enda) .
Utrolig fin blogg med mange flotte interiørbilder.

Jeg kunne fortsette slik, fordi der er så mange
flotte bloggerinner der ute i den store bloggeverdenen,
og etter Sting for Sting, oppdager jeg stadig nye,
som jeg bare må innom igjen.
Men jeg velger å avslutte med de som jeg har nominert til nå.
Ha en fin dag og så snakkes vi!!!

Qultehilsen fra Rita

4 kommentarer:

merete sa...

Takk skal du ha, Rita!

Anonym sa...

Takker for det, har en utfordring til deg på bloggen min, ønsker deg ei kjempe flotte helg :)

9na sa...

Hei! Den linjalen (Angler 2) var genial!!! Jeg skal bestille!

Anonym sa...

Tusen takk! Kjempekoselig :)