tirsdag 4. januar 2011

Babyteppe og litt til…..

DSCN2755 

Rett før jul ble jeg tante igjen. Min søster fikk en nydelig liten jente som har fått navnet Liva. I den anledning sydde jeg ett lite krabbeteppe til Liva, som hun fikk på julaften, bare ni dager gammel :D

Endelig kan jeg vise teppet frem her på bloggen min.DSCN2756

 

******************************************************

Som noen vet så holder jeg også på med dukkehus og lager miniatyrting.Her kan dere ta en titt på miniatyrbloggen min. Ifjor gikk jeg sammen med to andre dukkehusvenninner og avtalte vi skulle lage adventsgaver til hverandre. Tenkte jeg skulle vise dere sengeteppe jeg laget til dem begge. Teppene er ca 12x15 cm og rutene er ca 1x1 cm. Alt er sydd på symaskin.

DSCN2680

Den blå fikk Mimmi.

DSCN2689

Og denne fikk Siv(no blog).

 

Ønsker alle ett flott og kreativt Nytt År!

Klem fra Rita

2 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Søtt teppe til en baby med et flott navn. De små teppene til miniatyrhuset er jo helt utrolige!

Blåbærtua sa...

Glemte jo å gratulere deg som tante!!!