lørdag 26. juni 2010

Sommerkort

 DSCN2398

Jeg har vært med på ett kortbytte på Quilt i Norge, og slik ble de korta jeg laget og sendte avgårdet. Bildet og blomsten er av papir…..ellers er resten laget av stoff og blonder og slikt. Til å stive opp kortene har jeg brukt fast2fuse :D

 

    DSCN2397

DSCN2396

Her er kortene stilt opp til behørig fotografering i blomsterpottene mine.

Var ganske så fornøyd da jeg sende dem til de respektive mottakerne . Ha en fin helg alle sammen!!

 

Klem fra Rita!!

3 kommentarer:

Annema sa...

Hei..skikkelig fine de korta da,nå har du satt meg på en ide,sånne skal jeg prøve å lage og.God helg!!!

Bente sa...

Kjempefine kort du har laga.
heldig er den som får eit slikt i postkassen sin.

Ha ein fin søndag

Sølvis blog sa...

Utrolig flotte kort. Går det an å skrive på fast2fuse, eller har du papir bakom der igjen? Jeg har tenkt på å lage kort i mange år, men andri kommet så langt.