torsdag 5. mars 2009

Påske-Mysteriet

På lørdag skal jeg på et quiltekurs som blir arrangert av Rogaland Quiltelag. Vi har ikke fått vite hva vi skal sy enda. Men har kun fått utlevert ett ark med hva vi trenger. Vi har fått forslag til hva vi trenger og jeg vet det er noe til Påske. Derfor blir det endel gule stoffer. Men jeg må ha noen andre farger også. Selv om gult er kult....så er jeg ikke så begreistret for det....vel ikke helt da ;)
Så hva synes dere......kan dette brukes på en Påskeduk.
Verste jeg vet, er å ikke vite hva jeg skal sy.....blir jo helt sprø av det.....hehe....
men jeg gleder meg veldig til lørdag da!!!!!!!!






9 kommentarer:

Kari Aspenes sa...

Mysteriesøm får deg virkelig til å utvide horisonten.
Det er kjempegøy!
Jeg var på et mysteriekurs engang, og DA skal jeg si vi fikk hakeslett alle sammen! Vi hadde sydd 4 blokker. Så sier læreren (Merete Veian)"Velg en av blokkene og gi til sidemann". Mye aaaing og oooing, men det ble bra til slutt :-)

Lykke til på lørdag!

AnitaK sa...

Lykke til, blir sikkert kjempefin påskeduk. Synes fargene dine var fiiine, jeg.

Unni sa...

Gult og lilla er påske og fint syns eg:), å sette sammen farger og mønster d kan jo du, så flott blir d uansett:)
Klem Unni

2ne sa...

Flotte farger du har funnet til kurset. Lykke til på lørdag :-)

Blåbærtua sa...

Dette blir jo spennende Rita, men jeg er enig..å ikke vite er frustrerende....

Nina In Norway sa...

Spennende.
Det er ofte når en ikke vet hvor veien går at en har den fineste turen.
Kanskje jeg stikker innom dere på lørdag for å spionere litt.
Lykke til med mysteriet.

Margit sa...

Ser du har bestemt deg for nesten de vi så på mandag. Blir kjempetøfft tror jeg. Gleder meg til lørdag jeg også.

Anonym sa...

Oi oi oi...Nydelige stoffer du har valgt ti mysteriesømkurset. Blir gøy å se resultatet. Ønsker deg ei fin helg.

annemariesquilt sa...

Dette blir spennende, flotte stoffer til påske ja!
Enig med deg det er veldig greit å vite hva enn skal sy når enn finner fram stoffer. Lykke til , jeg er spent på resultatet..