mandag 24. november 2008

Sting for Sting

036
Sting for sting har nå kommet med det
siste motivet for Desember måned.
Jeg ligger litt etter med mine motiv,
men har nå hentet meg inn med noen måneder.
014
Dette er motivet for Juli måned og
er tegnet av Britita
015
Dette er Augst motivet og er
tegnet av Tina123 fra Danmark

031
Dette er motivet for September måned
og er tegnet av Ritashåndarbeidstue.
Kjempeflotte motiv alle sammen og kjempekjekke å sy :))
Så da er det bare fem igjen da......LOL!!
Vi snakkes!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin farge du har valgt til stitcheryene dine. Liker det enkle og rene jeg også.Likte veldig godt rammefargene også. Du er flink med sammensetningen! Ønsker deg ei fin uke.

Rita sa...

Teppet ditt blir fint.

Pusen din har det virkelig som plommen i egget ser jeg.
Ha ei fin uke.

Margit sa...

Knallfine blir de :-) Ha en flott uke.

Anonym sa...

Sannelig har du mye fint på siden din! Du er flink:)