fredag 30. mai 2008

En Utfordring!

Elin har sendt meg en litt anderledes utfordring, og i og med at jeg elsker å lese bøker skulle det ikke være noe problem LOL!!
Oppfordringen er å ta den nærmeste boken, slå opp på side 123, finne den 5. setningen, og blogge de tre neste setningene. Deretter skal du utfordre fem bloggere, og husk å skrive hvem som utfordret deg.


- Pick up the nearest book.- Open on page 123.- Find the fifth sentence.- Post the next three sentences.- Tag five people, and acknowledge who tagged you.
***************************
Jeg fant en bok som jeg har lest av Stieg Larsson "Luftslottet som sprengtes"
"~Jeg føler meg helt i sjokk over at Erica er borte og at dere vil ha meg som ny sjefredaktør.~
~Jaså? ~
~Hun er borte. Skrivebordet hennes er tomt.~"
****************************
Da sender jeg denne videre til Unni, Rita, Annie, Butterfly og Marita

3 kommentarer:

pip sa...

Tak for udfordringen Rita, hyggeligt med en sådan udfordring, nu er det så lige at snuppe en bog.
Du må have en god uge.

Tone Yvonne sa...

Hei Rita

Oj, dette hadde ikke jeg fått med meg - mulig fordi jeg var bortreist på tidspunktet og etter det ble jeg helt utslått av varmen..... Det er veldig hyggelig å bli utfordret og jeg svarer på denne i neste innlegg :o)

Håper du har hatt en flott helg, til tross for været!!

klem, Yvonne

annemariesquilt sa...

Heia, er bare innom som snarest for å hilse på. Det er igrunnen litt lenge siden jeg har tatt runden rundt på bloggene. Du er jo kreativ som alltid...