onsdag 23. januar 2008

Februar-Stitchery


Da var endelig snømannen min for februar måned ferdig. Hadde tenkt å sy stoffer rundt, men ser ikke ut som det blir gjort med det første.

Jeg ser at det kommer til å bli travelt de neste månedene så jeg kommer ikke til å blogge så mye fremover. Blogging skal være kos,noe jeg har lyst til å gjøre. Og akkuratt nå er det ikke slik.
Det er så mye som må gjøres ferdig med 4 bunader som må syes, bursdager og min søster`s sønns dåp i februar, hvor min eldste datter skal være fadder, 2 jobber , konfirmasjon i mai og alt som følger med det. Jeg får ikke tid til så mye quilting som jeg egentlig har lyst til heller, og akkuratt det gjør att jeg blir litt frustert.




Heldigvis så er en av mine to jobber på en stoff butikk, så innimellom får jeg lov å sy prøvemodeller. Jeg har aldri sydd noe av Kaffe Fassett sine stoffer.....men de er så spesielle at de utfordrer meg på en måte. Så dette er så langt jeg klarer å strekke meg når det gjelder stoffene hans. Midtstykke er Fassett, så har jeg tonet det ned med ett nøytralt stoff. Mønsteret jeg har gått utifra, er tivoli fra AnneKa.

Jeg kommer tibake fra tid til annen for å holde dere oppdatert, så dere blir ikke kvitt meg helt enda. Og jeg vil besøke deres blogger slik jeg har gjort tidligere. Det vil bli mitt lille friminutt. LOL!!

Quilte-klem fra Rita

8 kommentarer:

Unknown sa...

Hei fint og se din stitch .. Synd du har så mye og gjøre men slik er det bare innimellom...
Krysser fingrene for deg...

Inger sa...

Stitchen din for februar ble flott. Ser at de blir litt spesielle når man holder de i en farge. Det er jo synd at du får så trangt om tid utover våren, men du får komme sterke tilbake senere. Og lykke til med alt du skal bidra til.

Syersken sa...

Lekker stitchery og flott vårlig løper. God helg.

annemariesquilt sa...

Hei lykke til med alle dine prosjekter i våres...
Husk at lappeteknikk er avkopling og nedstressende.
Synes din kaffe fasett var lekker.

Anonym sa...

Ta en velfortjent bloggpause du! Av og til trenger vi det, det vet jeg alt om... ;) Snømannen din ble kjempefin! Kaffe Fasett var også fin. Det er krevende stoffer ja. Jeg har ikke brukt noen av hans stoffer. Kikk innom å se på oppdateringen av dukkehuset mitt hvis du har lyst :) Lykke til med alle dine prosjekter!

malla-b sa...

Snømannen din var fin: kjenner godt den frustrasjon med aldri å få tid til å blogge. Har alltid maskina ståande framme ved siden av pc- en, men eg synest at eg må ha tid for å tenk. Heldig du som har ein joibb der du kan blogge.

pip sa...

Heldige dig der arbejder med stoffer, og sådan en flot løber du har fået syet, ja Kaffe Fasset stoffer er vanskelige hvis man ikke er til stormønstrede og stærke farver, har et tæppe liggende af KF stoffer jeg mangler at montere det.Det er for vildt syntes jeg.

Elisabeth Augusta sa...

Tenkte du hadde lyst til å se hvordan stitcheriet ditt ble i min versjon. Siden jeg ikke har meldt meg på alongen, får du linken her: http://regnbuesting-elisabeth.blogspot.com/2008/03/noe-er-p-gang.html
Syns den ble fin, jeg ;-) Takk for mønsteret!