fredag 23. november 2012

Ny Nettbutikk og blogg

Heisan!

Idag har jeg offisielt åpnet min nye nettbutikk YAY!!

http://www.lappelykke.no/


 Jeg håper dere vil ta dere en tur innom og kikker litt rundt. Og finner dere noe kjekt er det bare å sende meg en bestilling. Er utrolig spendt på hvordan dette vil gå,og jeg krysser fingrene og håper dere vil trives dere inne like godt som  jeg :)

Jeg kommer og til å avslutte denne bloggen og fortsette på min nye blogg .Jeg vil selvfølgelig å gjøre det samme der som jeg har gjort her inne, men jeg kommer og til å oppdatere når jeg legger inn nye ting i nettbutikken. Så nå vil Ritas lille verden bli kjent som Lappelykke. Rett og slett fordi lapper er lykke for meg :)
 Jeg håper dere som følger meg her inne og vil følge meg på den  nye bloggen.

Da håper jeg vi snakkes på min nye nettside og blogg!!

Klem fra Rita

4 kommentarer:

Klarafina sa...

Fin og oversiktlig nettbutikk......og mye som frister ;)

Nina Lise@Mrs Moen sa...

Gratulere og lykke til:)

Tone Yvonne sa...

Heisann! Gratulerer så mye!! Spennende med nettbutikk :0) fine ting i den, gleder meg til å se mer etterhvert! Er jo alltid på jakt etter noe vi ikke får andre steder ;0)

Ønsker deg lykke til, og fortsatt god helg!
Klem ♥

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.