torsdag 23. februar 2012

jeg sover ikke, jeg syr..........

 Igjen har jeg sydd en veske av AnnaKa sin sommerveske. En veldig kjekk veske å sy :D Denne gangen har jeg sydd den for det meste av japanske stoffer som jeg hadde liggene i stoff haugen min. Ikke at det synes, men det er da  litt mindre i stoffsamlingen min.


Jeg holder og på med dette sofa teppet som jeg syr av sekskanter. Begynte på det i sommer, så det blir litt sånn av og på sying.Har fått spørsmål om hvor stort det skal bli. Jeg klipper fra en jellyrolls, så når der ikke er mer stoff igjen da er teppet mitt ferdig, enkelt og greit :D

Fargene på stoffene kommer ikke til sin rett på bildene.
 De er mye mer klarere og finerer i RIL.


Og som om det ikke var nok så måtte jeg sy ett lite til dukkehuset mitt også.



 Det blir ferdig engang dette også :D




Ha en fin helg!!!
Klem Rita.






2 kommentarer:

Tone Yvonne sa...

Heisann Rita :D

Tusen takk for hyggelig kommetar :D

Jobber veldig med teppet, skal quiltes i dag, må bare kvinne meg opp litt ;0)

Nydelig veske du har sydd deg! Likte teppene dine også, friske farger. Det er klart du må sy et til dukkehuset også!!

Heldige du som har gått på kurs med Anne Beier Finnestad. Har to bøker hun har gitt ut, liker måten hun tenker på. Og hun var ute lenge før AnnaKa, synd hun ikke fortsatte å publisere mer og selge mønster.... Løperen ble kjempefiiiin :0) Liker sirkelputen din også, deilge farger.

Ha en fortsatt fin onsdag!

klem fra Yvonne

Odins lille hjørne sa...

Nydelige arberider! Den vesken var kjempefott!!
Klem fra odin