søndag 6. november 2011

I postkassa mi!!



Jeg bestilte disse kjekke veskelåsene på nett for noen uker siden og det var kjempespennende da de endelig dalte ned i  postkassa mi. Måtte prøve sy ett par med en gang. Fremgangsmåten frant jeg her
Skal sy noen til, men vil gjøre noen småforandringer slik at de passer meg litt bedre.


Og dette og, dalte sånn tilfeldig ned i postkass mi :D  Er det ikke nydelig vel. Kan tro jeg var spendt på hvordan det kom til å se ut.....passe det eller ikke.
Når en bestiller på nett så vet en jo aldri. Heldigvis gikk det bra og jeg er kjempefornøyd.

Armbåndet er bestilt fra usa og er laget av håndtakene på en spiseskje i sølv. 
Her kan du gå inn å se de forskjellige smykkene de lager....kanskje blir du fristet selv :D

Ha en fin søndag!!

Klem fra Rita

2 kommentarer:

Britt Helen sa...

Pungsøm er bare så gøy :) Har mange ulike låser, og jeg gleder meg til å prøve ut de ulike. Må bare finne de rette stoffene og rette fasongene til de enkelte låsene. Pirkarbeid ja, men samtidig så gøy :)

Kurs med Finnestad skulle jeg gjerne vært på jeg også. Flott løper du har sydd :)

Ønsker deg en fin søndag :)

Blåbærtua sa...

Hei Rita. Å sy punger har jeg ikke prøvd meg på enda, men nå fristet det veldig. Nydelig armbånd, og utrolig spesielt. Ønsker deg et godt og sprekt og kreativt nytt år. Kanskje ses vi hos Liz på Sola en kveld. Jeg er enda ikke ferdig med blokk 1 på fellesprosjektet, men så haster det jo heller ikke.
Klem fra Tina