søndag 27. mars 2011

Litt Forskjelligt!

Dette er arbeid som jeg har sydd på jobben i den senere tid. Jeg sydda AnnAKa sitt puslespill i litt andre farger enn orginalen. Ble kjempefornøyd, og det var ett veldig  kjekt teppe å sy. Ett litt anderledes teppe  med alle disse puslebitene.

Her har jeg teste ut en linjal som kalles Lill`Twister. Brukte noen restestoffer som jeg fant på jobben og satte igang. Kjempekjekt og kjemperaskt å sy. Har ikke prøvd denne metoden før, men kommer garantert til å gjøre det igjen. Kunne tenkt meg å prøvd en større linjal neste gang og lagt ett sofa teppe.

Akkuratt nå syr jeg mest på bunader, har tre stykker som må være ferdig til konfirmasjonene i mai, så det er bare å stå på. Innimellom så lurer jeg meg til noen små prosjekter, slik som denne lille saken på ca 4,5 “. Tenkte å ha den i ett av dukkehusene mine, men har ikke bestemt meg for hvilken enda :D

DSCN3058

 

Ha en fin Søndag!

Klem fra Rita

4 kommentarer:

toja sa...

Det puslespillteppet er flott og jeg likte fargene du har valgt! Den linjalen ser spennende ut!

Anonym sa...

Det va utolig fint det teppe me puslespill på , forstår ikkje kos du får det te, kjempefinke

Lis sa...

Teppet ble utrolig lekkert!!
Ha en fin kveld ;)
PS. Det ligger en Award og venter på deg på bloggen min :)

Mette sa...

Hei. Ta en titt i bloggen min. Der ligger det en award til deg :)