onsdag 6. august 2008

Hobbyboden besøk!

For ett par uker annonserte Marita på Hobbyboden at hun hadde tenkt seg til Stavanger og lurte på hva der var noen serverdigeheter her. Jeg spurte henne om hun hadde lyst til å besøke meg på jobb hos Kaktus Quilt på tirsdagen, for da har vi Quilte kafe der. Og, i og med at hun er en ihuga quilter, svarte hun ja. Da dagen kom(for en uke siden), hentet jeg henne i Stavanger og kjørte til Tananger hvor jeg jobber. På bilde ser dere de som var der den dagen.

Her kan dere lese hvordan Marita hadde det i Stavanger.

Jeg kan love dere at hun koste seg *klem*

quiltekafe

Tone, Marita,Anne, Marit og Liz




2 kommentarer:

Anonym sa...

takk for at du ville ha meg på besøk og hils damene!

annemariesquilt sa...

Heia dette så jo kjempekoselig ut!
Har tenkt litt å komme meg til Stavanger under vestlandstreffet men er litt redd for å planlegge for mye i høst. Vi skal ha konf i slutten av august samt at vi skal i bryllup 20 sept i Oslo. Hvis jeg kommer meg bortover til Stavanger så må jeg se om det er krefter igjen i slutten av September.
Akkurat nå håper vi på mere sommer ikke sant!!!