lørdag 29. desember 2007

Julen 2007

Vel da var julaften kommet og gått for denne gang. Det vi har strevet for i mange uker er nå over og pakkene er delt ut for godt. Vi var heldige i år, kun en fotball dress til min sønn som må byttes LOL!!

Bilde 067 Synes det er så koseligt når jeg besøker andre bloggere og de har lagt ut bildet av juletreet sitt, derfor hadde jeg og lyst til å gjøre det samme.

julepynt

Her er ett lite utvalg av juletrepynten. Vi har en tendens til å kjøpe julepynt når vi er på sommerferie, av en eller annen grunn, hmm...sølvhjertet ble kjøpt i Bergen for en fem,seks år siden, og den blå nissen ble kjøpt i Vancouver, Canada for fire år siden.

Her er bordet dekket og klar til å ta imot gjestene. Med Annaka sin hjerteduk i midten. Blomster-dekorasjon er ikke min sterkeste side.....så derfor er jeg veldig fornøyd med innsatsen min i år LOL!! Dere skulle bare sett meg i nattens mulm og mørke, da jeg sprang rundt i hagen( i regnvær) bevæpnet med saks og gikk løs på det vi hadde av gønne busker og trær, i håp om at jeg fikk med meg noe brukbart inn i hus.

Bilde 065

Bilde 074

2 kommentarer:

annemariesquilt sa...

Koselig julebord og tre hos deg til jul.Deilig å roe ned litt i romjulen og kanskje finne igjen sygleden.... Godt Nyttår til deg!

Emmeline sa...

Men den dekorasjonen ble da vitterlig utrolig vakker. Juletreet ditt var også kjempefint, måtte til og med sjekke bildet i stort format for å se det skikkelig.
Du har en koselig blogg, må jo bare få takke for hyggelig hilsen på bloggen min og ønske deg et riktig godt nytt år på årets første dag.