torsdag 2. august 2007

Sol ute, sol inne........

Sol i hjerte, sol i sinnet, sol bare sol......
Selv om det regnet den dagen jeg fikk pakken i posten så
var det denne barne sangen som kom inn i hodet mitt da jeg åpnet pakken
og så denne rullen med stoffer ligge inn.
Noen aldeles flotte stoffer fra Moda sin Jelly Rolls.


Denne kalles Sanctuary og
jeg har bestilt den fra Fat Quarter shop


Planen er at jeg skal sy dette teppe fra Anka`s Treasures.
Men jeg må vente litt til,må bare nyte synet av disse stoffene litt til.

4 kommentarer:

Tina sa...

Ååååå så flotte stoffer da! Kommer til å bli et kjempe flott teppe. Lykke til! Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Ha ei kjempe fin helg :-)

Anonym sa...

Å, for noen herlige stoffer du har kjøpt deg! Skjønner godt at du må nyte synet av disse en stund før du begynner å sy av dem.

Anonym sa...

Så flotte stoffer du har fått fatt i,beunderer de som kan bruke symaskina.

Anonym sa...

For en rull da, knallfine ! Jeg har nominert deg inne på bloggen min.